Перейти до основного вмісту
x

ПЕРЕВІРКА КОНТРАГЕНТІВ ДЛЯ ЗАХИСТУ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Перевірка контрагента - поширений термін, що передбачає збір та аналіз інформації про учасника господарської діяльності. Перевірка контрагента дозволяє зробити обґрунтовані висновки щодо перспектив співпраці.

 

Метою перевірки контрагента може бути:

    1) зменшення податкових ризиків;

    2) зменшення кредитно-фінансових ризиків;

    3) уникнення укладення фіктивних договорів та шахрайських схем.

Забезпечивши собі надійного ділового партнера, компанія зменшує ризики стосовно оскарження податкового кредиту, нарахованого з ПДВ і витрат, які зменшують об'єкт оподаткування податку на прибуток.

 

Оцінка контрагента - це важливий процес, який включає в себе наступні кроки:

- перевірка публічних даних. Ми користуємось електронними публічними сервісами на веб-сайтах Податкової служби, Державної виконавчої служби, Міністерства юстиції, інструментами OSINT та HUMINT;

- пошук інформації про контрагента в Єдиному державному реєстрі судових рішень для визначення наявності судових справ, арештів майна, участі в слідчих процедурах та ін.;

- запит документів. З метою зменшення ризиків перед укладанням угоди рекомендується запитати документи, які підтверджують правомірність контрагента та його можливість виконати узяті зобов'язання.

- обґрунтованість вибору. Необхідно також ретельно обґрунтувати вибір саме цього контрагента. Для цього важливо зберегти інформацію про контрагента, зокрема, скріншоти рекламних оголошень, комерційні пропозиції, прайс-листи і ділову переписку. Крім того, корисно переконатися, що контрагент не має жодного зв'язку з особами, щодо яких податковий орган має питання через юридичну адресу. Також важливо зберегти копії паспортів керівника та осіб, які підписують первинні документи.

- інші методи перевірки. Крім отримання інформації щодо потенційного партнера за різними аспектами, важливо також переконатися, що у нього відсутні рахунки в сумнівних кредитних установах, він має необхідні ресурси для виконання умов угоди, такі як торгові пункти, склади та транспорт, та може забезпечити виконання замовлення на пробний, невеликий обсяг товару.

 

Отже, очевидна важливість аспектів, які потребують оцінки, і тому системний та професійний підхід до цього процесу має велике значення. Спеціалісти Альфа-Груп Сервіс готові перевірити ваших потенційних партнерів для безпеки і успішності вашого бізнесу. Звертайтеся до нас, і ми будемо раді допомогти вам.